“Tak Morten! Jeg kan stærkt anbefale den her køreskole, og især deres kørelærer Morten. Gennem hele forløbet har der været fleksibilitet og tryghed, som har gjort oplevelsen tusinde gange bedre. Min kørelærer Morten, gav en rolig og tryg fornemmelse, som virkelig får en til at føle sig godt tilpas bag rettet. Helt igennem en god oplevelse. Kan stærkt anbefales herfra!”
Indlæser...